Maklumat berkaitan teknologi maklumat,perisian komputer,microsoft office,tips-tips berkaitan komputer,enjin carian dan sebagainya.

Genesis Mining - Easy Mining

Khamis, 16 September 2010

Tajuk Berubah

Dengan perkongsian ilmu hari ini saya dapat pula ilmu berkaitan wordpress.Malam ini tertidur dan terjaga pada pukul 1:30am kemudian tidak boleh plak mataku terlelap setelah dikejutkan oleh anak kecil berusia 2 tahun.Buka komputer lah jawabnya sambil menyiapkan kerja yang tertunggak sempena cuti ini tergerak pulak hati hendak buka email.

Syok pulak ada benda baru.Tidak seperti blogspot kalau wordpress tajuk yang keluar dalam carian disetkan kepada tajuk yang bukan nama post.Namun setelah mengikut video yang diemailkan oleh En. Raja Kamil terlihat pula satu benda yang menarik perhatian saya.






Kalau tak percaya klik la sekarang.Opps belum saya ubah rupanya hahaha.Kalau anda pernah membuka blog wordpress yang menggunakan domain addnewmoney (Selain daripada yang di atas) saya pasti anda akan lihat perubahannya dan Raja Kamilpun pasti akan gumbira kerana ia masuk di kepala saya.

Terima kasih.


Pandangan saya :

Seperti yang saya nyatakan jangan lupa kongsi ilmu anda kalau tidak dia akan beku dan tidak akan berkembang malah mungkin tanpa anda sedari akan hilang.Aik dulu saya tahu buat sekarang tidak sudah hehehe...!!!. Pernah saya dengar pernyataan ini keluar dari seorang rakan saya.

Kebanyakkan toturial di internet mengajar anda untuk mengembangkan perniagaan melalui website atau blog tapi kalau anda bijak. Ia juga boleh diintegrasikan untuk penyampaian berupa maklumat untuk sesebuah organisasi.Macam saya buat nama domain bukan alang-alang addnewmoney.com hahaha macam-macam email saya terima untuk promosikan website diorang terutamanya negara luar.Balik-balik email :

Why you delete my post.....emmm mereka mungkin tak faham bahasa melayu kot.Tapi mereka faham bahasa Inggeris addnewmoney.com...hahaha.Melayu plak faham kedua-dua bahasa ini buat duit ni...hahahaha.Kalau buat duit lama dah saya kaya jutawan.Maka dimaklumkan bahawa beberapa blog yang ala2 website ini yang menggunakan nama domain addnewmoney.com seperti berikut :

Untuk sebarang maklumat berkaitan Unit Hal Ehwal Murid Pejabat Pelajaran Daerah Tawau.Khasnya berkaitan perisian-perisian yang digunakan.Ini kawan punya sudah ini.Dia dah beli RM85.00(hihihi) untuk sewa hosting. Saudara saya En. Sappe Paret(Data HEM PPD Tawau) dan En. Mustappa Massa (Penyelia HEM PPD Tawau).-Panda sudah diorang ini macam diorang lupa sudah saya hahaha(gurau sahaja).

Untuk sebarang maklumat data berkaitan dengan SK Batu 4 Jalan Apas Tawau.Ini ada saya letak iklan nuffnang jangan lupa klik ya....mungkin ada info yang menarik.(senyum).

Galeri bergambar berkaitan warga dan aktiviti SK Batu 4 Jalan Apas Tawau

Ini pula berkaitan sukan tempoh hari dengan sifu Halik sebagai ketua semasa bertugas sebagai team petugas pusat maklumat.MSSDT,MSSBT dan MSS Sabah (Tawau sebagai tuan rumah 2010).

Blog-blog tertera di atas bertujuan semata-mata untuk tujuan sebaran maklumat tiada cas terselindung disebalik sebaran maklumat tersebut semoga anda dapat manfaatnya melalui teknologi maklumat di hujung jari.(Semoga anda mendapat manfaat daripada sebaran maklumat dalam blog-blog di atas).

Opps kalau hendak lihat berkaitan perniagaan online ini tempatnya boleh lah email untuk promosikan perniagaan online anda atau kalau nak sertai... hahaha sertailah pilih sahaja mana mau ikut percuma atau kalau nak beli produk beli lah murah je tak sampai ribu-ribu.Malah ada produk yang berkualiti disini seperti produk-produk yang dikeluarkan oleh :

RAJA KAMIL(Aku Seorang Blogger)

EMABIZ(review produk dan macam-macam lagi)

TENGKU FARIZ(Produk digital dan ebook bukan alang-alang bakal pendidik juga ini atau mungkin pensyarah kot).

TOYOL (Pelik aku toyol ni)

FAIROZ ABDULLAH

PORTAL ANAKKU SAYANG(Pendidikan Untuk Anak-anak Anda dan saya juga lah)

SUTHAN (Glamour juga orang ini selalu keluar videonya di youtube).

AS AZIZ (grafik dan macam-macam)

LUV LEEY(Ini kalau nak buat blog tutorialnya lengkap)


Jadi singgah sebentar di url ini :


Disini baru betul kalau nak komen promosikan produk anda(Mat Salleh mungkin tak faham ni).

This blog is the right place if you want to make a comment to promote your online bussiness.
Just click here :


Agaknya dia faham dah(senyum).

Sebaran Untuk Faedah Bersama.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan