Maklumat berkaitan teknologi maklumat,perisian komputer,microsoft office,tips-tips berkaitan komputer,enjin carian dan sebagainya.

Genesis Mining - Easy Mining

Khamis, 28 Oktober 2010

Tempat-tempat muaturun atau “download” perisian



Banyak perisian yang kita boleh muaturun secara percuma yang boleh membantu anda untuk memastikan komputer anda stabil dan dapat membantu anda melaksanakan kerja-kerja dengan lebih mudah diantara tempat-tempat tersebut adalah seperti disini :

.
.
.
Disini
.
.
.
Jenama Pusat Pembekal
.
.
Contoh :
.
.
.
Disini
.
.
atau
.
.
.
Disini
(rakan-rakan blogger lagi banyak tu)
.
.
Dan
.
.
Kalau nak selamat muaturun berdasarkan jenama ataupun mereka yang menyediakan perkhidmatan sokongan untuk jenis pc,laptop,destop,printer(pencetak) dan sebagainya.
.
.
Penting agar anda tidak terpedaya dengan penyamaran dan terkena jangkitan makhluk halus atau virus,malware,spyware dan sebagainya.
.
.
.
Kalau ada rakan-rakan yang lebih maklumat bolehlah kongsi.
.
.
.
One2paii…gua tahu lu banyak maklumat yang boleh lu kongsikan.

Perkongsian itu baik untuk faedah bersama.

3 ulasan:

  1. hehe..xder la sangat baii..gua insan kerdil..cume nak kabo..selalunya bila kita gi site download nie..mesti de POPUP..perasan x?kalo der ,jgn pandai2 tekan..tuh banyk virus,malware dan seangkatan dengannya..dan jgn donlod antivirus yg kua dari popup window..semua tuh penipuan..siap de nama antivirus2010,mesti luorang ngat virus terbaru..padahl ituhla penyebar virus..gua ucapkan tahniah pada lu bai..bg info yg mengingatkan gua kembali

    BalasPadam
  2. Gua teringat kata seorg penceramah katanya ikhlas buat kerja lebih masa, bukan kerajaan yang bayar tapi tuhan yang bayar.

    Betul ..kata awak bro...,jgn tipah tetipu.

    Selamat buat kerja melambat hujung tahun.

    BalasPadam
  3. I'm using Kaspersky protection for a few years now, and I would recommend this product to everyone.

    BalasPadam