Maklumat berkaitan teknologi maklumat,perisian komputer,microsoft office,tips-tips berkaitan komputer,enjin carian dan sebagainya.

Genesis Mining - Easy Mining

Isnin, 1 November 2010

Melancong Ke Luar Negeri dan Negara Dengan Teknologi Maklumat Dan Komunikasi

Teknologi Maklumat Dan Komunikasi membolehkan kita melancong ke luar negeri dengan mudah.Segala-galanya dengan 1 maklumat dihujung jari.Kita Cuma tinggal pilih sahaja Negara mana yang kita hendak berkunjung.


Sumber Gambar : 

Contohnya portal airasia.com.Mudahnya melancong sekarang berbanding dahulu.Jauh lebih murah berbanding dengan dahulu kala dan lebih selesa.


Sumber Gambar : 

Penerbangan Malaysia airlines pun kini menggunakan teknologi maklumat dan komunikasi dalam rangka membolehkan ia terus bersaing dan tidak mengalami kerugian seperti pada tahun-tahun sebelumnya.

Rasanya pelancong eracyberteknologi dalam dunia pelancongan teknologi maklumat dan komunikasi belum lengkap lagilah belum sampai ke satu dunia.Mungkin dalam dua tiga tahun.Sambil tersenyum.



Pandangan :


Manfaatkan penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi kerana dunia semakin ke era maklumat yang memerlukan kita memiliki kemahiran carian maklumat dengan lebih pantas.Jadi jangan sombong dengan teknologi maklumat dan komunikasi.Ikut alirannya pasti anda tidak ketinggalan kebelakang.Kurangkan penggunaan kertas manfaatkan teknologi maklumat ...

>Melancong Dengan Menggunakan Teknologi Maklumat Rasakan Keseronokkannya<

4 ulasan:

  1. Lupa plak, sekarang ni sistem online semakin luas digunakan hampir semua semakan boleh dibuat secara online...pada masa akan datang jangan2 check jantina bayi pun bleh online ...:)

    BalasPadam
  2. salam, skrg ni siapa atau mana-mana negara yg tidak dapat mengusai dunia IT yg bergerak pantas maka ia akan ketinggalan..

    BalasPadam
  3. abhamz : saya amat setuju.
    ummi : betul kata awak walaupun kadangkala selalu delay namun tambangnya cukup berbaloi.

    BalasPadam