Maklumat berkaitan teknologi maklumat,perisian komputer,microsoft office,tips-tips berkaitan komputer,enjin carian dan sebagainya.

Genesis Mining - Easy Mining

Ahad, 1 April 2012

Adakah Anda Stres

Stres atau tekanan sudah semestinya pasti kita alami sama ada kerap atau sebaliknya. Adakah anda stres wa ....cuba tekan-tekan dan pilih :-) soal selidik diri sendiri ...huhuhu...




Adakah Anda Menghadapi Tekanan?

ARAHAN:



 

#
Soalan Tidak

Pernah
Sekali

dalam setahun
Sekali
dalam sebulan
Beberapa
kali dalam
sebulan
Sekali
dalam seminggu
Beberapa
kali dalam
seminggu
Setiap

Hari
1
Saya amat tertekan dengan kerja saya










2
Saya tidak begitu bersemangat untuk menghabiskan kerja saya










3
Saya rasa penat untuk bangun pagi dan terpaksa menghadapi kerja saya berikutnya.










4
Bekerja sepanjang hari satu tekanan bagi saya.










5
Saya boleh menyelesaikan kerja saya dengan begitu berkesan










6
Saya rasa amat tertekan di tempat kerja saya.










7
Saya rasa dapat menyumbang kerja yang amat berkesan kepada kerjaya saya di tempat kerja saya.










8
Saya rasa kurang berminat semenjak mendapatkan kerja ini.










9
Saya rasa semakin berminat dengan kerja saya.










10
Pada pendapat saya, pekerjaan yang saya ceburi amat sesuai.











  Total of
weighted scores

(see instructions):
         

0 hingga 25 (Anda dapat mengawal stres anda),
26 hingga 45 ( Biasa la kerja adakalanya kita stres),
46 hingga 55 ( Anda perlu berehat ),
56 hingga 70 ( Anda mengalami stres cepat-cepat jumpa pakar)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan