Maklumat berkaitan teknologi maklumat,perisian komputer,microsoft office,tips-tips berkaitan komputer,enjin carian dan sebagainya.

Genesis Mining - Easy Mining

Isnin, 30 Ogos 2010

Buat Website

Website Siap Dalam 24jam



Buat website adalah amat mahal pada suatu ketika dahulu tetapi sekiranya anda mempunyai minat dan kesungguhan semua rujukan boleh diperolehi dengan mudah menerusi internet.Video di atas merupakan salah satu contoh untuk buat website mudah dan siap dalam tempoh 24jam.

Tips :

Sebelum anda berjinak-jinak dengan website pastikan anda belajar dahulu buat blog kenali cara-cara dan kod yang terdapat dalam blog seperti kod html.Untuk pengetahuan anda pada pandangan saya : 

If we want to learn we must learn the basic first.

Jika kita hendak belajar kita hendaklah bermula dengan asas dahulu, kemudian secara perlahan-lahan ilmu itu akan bertambah dengan sedikit perkongsian dari mana-mana rujukan atas talian atau berikan ilmu anda itu dengan rakan-rakan jangan disimpan nanti beku akhirnya ilmu anda tidak bertambah malah makin susut. Rasionalnya disini ialah semakin banyak yang kita belajar sebenarnya semakin banyak yang kita tidak tahu, kerana IT(Teknologi Maklumat) berkembang dengan cepat dan setiap saat ada sahaja benda-benda terkini.

Jadi selamat mencuba. Disini juga disertakan beberapa video untuk anda tonton.






Pilihlah yang mana anda boleh anda faham.


Sebaran Untuk Faedah Bersama

Cyber Teknologi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan